Barion Pixel

BLOG

Saját fiók

Elérhetőségeink

+36 70 534 6969

Közösségi oldalak

Szállítás és csomagolás

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?

A csomagodat igyekszünk már a rendelés napján feladni, de legkésőbb 48 órán belül útnak indítjuk. A feladást követően a kézbesítés jellemzően másnap megtörténik, a szállítás pontos állapotáról pedig a választott futárszolgálat mindig küld értesítést.

Amennyiben a szállítás az ígért 1–3 munkanapos feladási időn túl csúszna, minden esetben e-mailben értesítünk a várható kézbesítésről.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Csomagjaidat a következő módokon kérheted:

  • GLS házhoz szállítás: 1.790 Ft
  • GLS csomagautomata vagy csomagpont: 1.490 Ft
  • MPL házhoz szállítás: 1.990 Ft
  • Posta – postán maradó, postapont, csomagautomata: 990 Ft

Utánvétes fizetés esetén minden szállítási módnál +590 Ft díj kerül felszámításra.
24.990 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

Mennyire diszkrét a csomagolás?

100% diszkréciót biztosítunk neked!

A csomag külsején semmilyen utalás nincs a tartalmára, és a feladó Shipping Logistics Kft. néven szerepel.
Minden rendelést kartondobozba csomagolunk, amelyet fekete zsugorfóliával vonunk be.
A csomag sérülés nélkül nem bontható fel, így garantáljuk a teljes titoktartást.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem?

A rendelés visszaigazolása után egy nyomkövetési számot küldünk e-mailben, amellyel a csomagod aktuális helyzetét követheted.
Ezen kívül SMS értesítőt is kapsz a futárszolgálattól a csomag kiszállításának várható időpontjáról.
Ha rendelkezel fiókkal az oldalunkon, belépve a rendelési előzményeid között is ellenőrizheted a csomagod státuszát.
Fontos, hogy a rendelés leadásakor helyesen add meg az e-mail címedet és telefonszámodat, mert ezek nélkül nem tudjuk biztosítani a nyomkövetési információkat!

Fizetés és garancia

Milyen fizetési módokat választhatok?

A következő fizetési módok állnak rendelkezésre:

  • Utánvét (készpénz vagy bankkártya a futárnál vagy csomagautomatánál)
  • Banki átutalás
  • Online bankkártyás fizetés (Barion – biztonságos fizetési rendszer)

Mennyi garanciát vállaltok a termékekre?

Minden termékre a törvényben előírt garanciát vállaljuk, amely általában 12 hónap, de egyes gyártók hosszabb garanciát is biztosíthatnak.

Mi a teendő, ha hibás vagy sérült terméket kapok?

Ha a csomag átvétele után hibás vagy sérült terméket találsz, azonnal jelezd ügyfélszolgálatunknak e-mailben vagy telefonon. A gyors ügyintézés érdekében kérjük, csatolj fényképeket a hibáról.

Rendelés és visszaküldés

Elrontottam a rendelést, mit tehetek?

Ha a rendelés leadása után veszed észre, hogy hibás adatot adtál meg (például rossz címet vagy hibás terméket választottál), minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot.
Ha a csomagot még nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor módosíthatjuk vagy törölhetjük a rendelésed.
Ha a rendelés már kiszállítás alatt van, sajnos módosításra nincs lehetőség, de elállási jogoddal élhetsz a kézhezvétel után.

Milyen feltételekkel küldhetem vissza a terméket?

A törvény szerint 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket, kivéve higiéniai termékeket (például vibrátorok, fehérneműk), amelyeket csak bontatlan állapotban veszünk vissza.

A visszaküldés menete:

  1. Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és jelezd a visszaküldési szándékod.
  2. Eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban küldd vissza a terméket a megadott címre.
  3. A csomag beérkezése és ellenőrzése után 14 napon belül visszatérítjük az összeget az eredeti fizetési módodra.

Mennyi idő alatt térítitek vissza az összeget visszaküldés esetén?

A visszaküldött termék átvétele és ellenőrzése után legfeljebb 14 napon belül visszatérítjük az összeget.
Ha bankkártyás fizetéssel vásároltál, az összeg automatikusan visszakerül a számládra.
Utánvétes rendelés esetén a visszatérítéshez meg kell adnod egy bankszámlaszámot.

Mi a teendő, ha nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem?

Ha a csomag átvétele után észreveszed, hogy nem a megfelelő terméket kaptad, kérjük, azonnal jelezd nekünk e-mailben vagy telefonon!
Ebben az esetben:

  • A visszaküldés költségét mi álljuk.
  • A helyes terméket ingyenesen kiszállítjuk neked.

További kérdésed van?

Ha még maradt benned bizonytalanság, fordulj hozzánk bizalommal! Ügyfélszolgálatunk készséggel segít minden kérdésben.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Hétfőtől - péntekig: 8:00 órától 16:00 óráig

Ingyenes szállítás

24.990 Ft feletti rendelések esetén ingyen szállítunk.

Diszkrét csomagolás

Egyszerű kartondoboz, semleges feladónév.

Biztonságos fizetés

Utánvét, előre utalás és bankkártyás fizetés.

14 napos elállás

Probléma esetén 14 napig visszaküldheted a terméket.

×
Szerezd meg az 1500 Ft-os kedvezményt!
Iratkozz fel hírlevelünkre, és megajándékozunk egy 1500 Ft-os kuponnal, amit 10 000 Ft feletti vásárlásnál használhatsz fel – más kedvezményekkel is kombinálható.
welcome
✨🎅🎁 HO-HO-HÓ, Karácsonyi akció! 🎁🎅✨

Elmúltál már 18 éves?

A lurex.hu erotikus tartalmakkal foglalkozik.
Az oldal használatához 18+ szükséges.