Szállítás és csomagolás
Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?
A csomagodat igyekszünk már a rendelés napján feladni, de legkésőbb 48 órán belül útnak indítjuk. A feladást követően a kézbesítés jellemzően másnap megtörténik, a szállítás pontos állapotáról pedig a választott futárszolgálat mindig küld értesítést.
Amennyiben a szállítás az ígért 1–3 munkanapos feladási időn túl csúszna, minden esetben e-mailben értesítünk a várható kézbesítésről.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Csomagjaidat a következő módokon kérheted:
- GLS házhoz szállítás: 1.790 Ft
- GLS csomagautomata vagy csomagpont: 1.490 Ft
- MPL házhoz szállítás: 1.990 Ft
- Posta – postán maradó, postapont, csomagautomata: 990 Ft
Utánvétes fizetés esetén minden szállítási módnál +590 Ft díj kerül felszámításra.
24.990 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.
Mennyire diszkrét a csomagolás?
100% diszkréciót biztosítunk neked!
A csomag külsején semmilyen utalás nincs a tartalmára, és a feladó Shipping Logistics Kft. néven szerepel.
Minden rendelést kartondobozba csomagolunk, amelyet fekete zsugorfóliával vonunk be.
A csomag sérülés nélkül nem bontható fel, így garantáljuk a teljes titoktartást.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem?
A rendelés visszaigazolása után egy nyomkövetési számot küldünk e-mailben, amellyel a csomagod aktuális helyzetét követheted.
Ezen kívül SMS értesítőt is kapsz a futárszolgálattól a csomag kiszállításának várható időpontjáról.
Ha rendelkezel fiókkal az oldalunkon, belépve a rendelési előzményeid között is ellenőrizheted a csomagod státuszát.
Fontos, hogy a rendelés leadásakor helyesen add meg az e-mail címedet és telefonszámodat, mert ezek nélkül nem tudjuk biztosítani a nyomkövetési információkat!
Fizetés és garancia
Milyen fizetési módokat választhatok?
A következő fizetési módok állnak rendelkezésre:
- Utánvét (készpénz vagy bankkártya a futárnál vagy csomagautomatánál)
- Banki átutalás
- Online bankkártyás fizetés (Barion – biztonságos fizetési rendszer)
Mennyi garanciát vállaltok a termékekre?
Minden termékre a törvényben előírt garanciát vállaljuk, amely általában 12 hónap, de egyes gyártók hosszabb garanciát is biztosíthatnak.
Mi a teendő, ha hibás vagy sérült terméket kapok?
Ha a csomag átvétele után hibás vagy sérült terméket találsz, azonnal jelezd ügyfélszolgálatunknak e-mailben vagy telefonon. A gyors ügyintézés érdekében kérjük, csatolj fényképeket a hibáról.
Rendelés és visszaküldés
Elrontottam a rendelést, mit tehetek?
Ha a rendelés leadása után veszed észre, hogy hibás adatot adtál meg (például rossz címet vagy hibás terméket választottál), minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot.
Ha a csomagot még nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor módosíthatjuk vagy törölhetjük a rendelésed.
Ha a rendelés már kiszállítás alatt van, sajnos módosításra nincs lehetőség, de elállási jogoddal élhetsz a kézhezvétel után.
Milyen feltételekkel küldhetem vissza a terméket?
A törvény szerint 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket, kivéve higiéniai termékeket (például vibrátorok, fehérneműk), amelyeket csak bontatlan állapotban veszünk vissza.
A visszaküldés menete:
- Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és jelezd a visszaküldési szándékod.
- Eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban küldd vissza a terméket a megadott címre.
- A csomag beérkezése és ellenőrzése után 14 napon belül visszatérítjük az összeget az eredeti fizetési módodra.
Mennyi idő alatt térítitek vissza az összeget visszaküldés esetén?
A visszaküldött termék átvétele és ellenőrzése után legfeljebb 14 napon belül visszatérítjük az összeget.
Ha bankkártyás fizetéssel vásároltál, az összeg automatikusan visszakerül a számládra.
Utánvétes rendelés esetén a visszatérítéshez meg kell adnod egy bankszámlaszámot.
Mi a teendő, ha nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem?
Ha a csomag átvétele után észreveszed, hogy nem a megfelelő terméket kaptad, kérjük, azonnal jelezd nekünk e-mailben vagy telefonon!
Ebben az esetben:
- A visszaküldés költségét mi álljuk.
- A helyes terméket ingyenesen kiszállítjuk neked.
További kérdésed van?
Ha még maradt benned bizonytalanság, fordulj hozzánk bizalommal! Ügyfélszolgálatunk készséggel segít minden kérdésben.
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Hétfőtől - péntekig: 8:00 órától 16:00 óráig
